Friss topikok

  • rockerkrisz: @Frontos: Szerintem egyik sem. Magyarországon sajnos egy párt sincsen amely igazán megérdemelné a ... (2010.03.12. 14:49) Munkáspárt
  • : Hát tényleg, igazad van, a környezetvédelem nagy baromság. A fenntarthatóság is nagy baromság, gyo... (2010.03.01. 15:39) LMP

Politika

Ezen az oldalon politikával kapcsolatos dolgokról olvashatsz. Én nem kötődök egyik párthoz sem, ez csak az én szemszögem.

Most az oldalon

Linkblog

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Melyik párt áll közel hozzád?

rockerkrisz 2010.04.09. 13:59

Ezen az oldalon kiderül, hogy melyik pártra kell neked szavazni: www.szavazatszonda.hu/

Ugyanis itt kérdéseket kapsz, amikre már a többi párt válaszolt. Te is válaszolhatsz rájuk, és máglátod, hogy mi a közös benned és a pártokban és melyikhez állsz közelebb. Szerintem nagyon hasznos egy oldal.

Nekem azt hozta ki, hogy túlnyomórészt FIDESZ-es vagyok, van is benne igazság... A Jobbik állt a második helyen, de én sosem leszek már Jobbikos. Szóval maradt a FIDESZ. Most rájuk teszem a voksom, aztán majd kiderül 4 év múlva, hogy helyesen döntöttem-e. Azt mondom, hogy most te is legyél FIDESZ-es szavazó, az MSZP-nek ne legyen sok szavazata.

 

Szóval április 11-én szavazz a FIDESZ-re!

 

Én nem vagyok elkötelezett FIDESZ hívő, nem is voltam, nem is leszek, csak a mostani pártok közül a FIDESZ a legjobb. Persze korántsem tökéletes. Például azzal az emeltszintű érettségivel csak rosszat okoznak, mivel így sokkal kevesebben jutnak be a főiskolákba. De még azt hozzáteszem, hogy a többi párt is kiáll ez mellett, szóval továbbra is marad a FIDESZ.

Címkék: fidesz szavazatszonda

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenamipolitika.blog.hu/api/trackback/id/tr551907261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása